Ekip: Unknown




Hikigaya Fansub Ekibi; 
Çeviri: NumLock
Kontrol: Hikigaya-kun 
Encode: Hikigaya-kun 
Upload: Hikigaya-kun 


 

TANITIM 
Anime Türü:  Romantik, Okul, Shounen, Spor
Bölüm Sayısı: ?
Yapım Yılı: 2014


İlkokuldan beri A’dan başka not almayan örnek öğrenci Eiitirou Marou , Ei-chan, tam da hayatında istediği hareketin olmadığını düşünürken tenis kulübünün ilanını görür. Kulübü ziyaret ettiği anda tenisin büyüsüne kapılan Ei-chan, tecrübesizliğine ve spora alışkın olmamasına rağmen zekası ve kararlılığı ile tenis dünyasına adım atacaktır.



İzleme Linkleri

1.Bölüm
  

2.Bölüm
  

3.Bölüm
  

4.Bölüm
  


5.Bölüm
  

{ 11 Yorum yap... Konuya yapılan yorumlar }

  1. Gayet güzel bir proje ellerinize sağlık seçiminiz yerinde olmuş :) Mangasına daha önce az bakmıştım güzeldi animesininde çıktığını duyunca sevindim :)
    Kolay olmasada kolay gelsin şimdiden :)

    YanıtlaSil
  2. Yeni bölüm ne zaman gelicek acabaa ??

    YanıtlaSil
  3. saat 4 de kadar bekledim ama gelmedi en zaman gelir acaba ...
    emeğiz içinde içten teşekkürlerimi sunarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çevirmenin sınavları yüzünden gecikeceğini belirtmiştim chatten.

      Sil
  4. 6. bölüm altyazısı ne zaman çıkar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir üst mesajı kontrol edersen cevap mevcut

      Sil
  5. sınavında başarılar aga güzel sonuçlarla gel :D çevrilerini bekliyouz :D

    YanıtlaSil
  6. yeni bölüm ne zaman gelcek 3 gün gecikti

    YanıtlaSil
  7. Ama bu kadar da olmaz ki. Her pazartesi günü bakıyorum yeni bölüm gelmiş mi diye ama yok yine yok yine yok :((

    YanıtlaSil
  8. bölümler cevrilip yayınlanmayacak mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce chat kısmında çevirmenin 28'ine kadar sınav olduğundan yeni bölüm gelmeyeceğini yazmışlardı. Buraya yazılsa tabiki daha iyi olurdu ama yapacak bir şey yok denilen de değişiklik olmazsa yakında yeni bölümler gelir diye tahmin ediyorum.

      Sil

Hikigaya Fansub Araçları

Hikigaya Sohbet

Hikigaya-Funsub

Son Yorumlar

- Copyright © Hikigaya-Fansub -Tema Edit: EVK- Tasarım: Hikigaya Fansub - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!.. -