Ekip: Unknown


Öncelikle bizi takip eden serileri bizden izleyen tüm arkadaşlara selam!

Bildiğiniz gibi hergün git gide büyümekte olan bir fansubuz.

Şu anda yaklaşık 20 seriye el atmış bulunmaktayız, ben kurucu olarak fansub demiyorum çünkü burada çevirmenler olsun, yönetici, tasarımcı veya izleyici bunların hepsi ailemizin bir parçası ve aileler bir birlerini asla kırmaz. :)

Sizlerde bu ailenin bir parçası olabilirsiniz.

Bunu bizlere yardım ederek bizimle birlikte hizmet sunarak yapabilir, veya animeleri bizden izlemeye devam ederek de yapabilirsiniz.

Bir çok insan çevirinin zor olduğunu düşünüyor aslında çok zorluğu yok emin olun yok, siz bir şey gözünüzde ne kadar büyütürseniz o, o kadar sizi korkutur. 

İnglizce bilginizin olması ve birazcıkta dil bilginizin olması yeterlidir.

Çünkü zaten çevirileriniz kontrol edildiği için ileride daha iyi olma şansınız oluyor.

Unutmayın kimse mükemmel doğmadı hiç birimiz doğmadık, ama bu mükemmel olamayız anlamına gelmiyor, çalışırsak her şeyi başarabiliriz.

Ne demişler '' Bir elin nesi var, iki elin sesi var '' bu atasözünü sakın unutmayın yalnız başınıza bir şeyleri yapabilirsiniz ama, yanınızda bir kaç kişi daha oldumu bunu emin olun daha iyi yapabilirisiniz.

Eğer sizlerde ben denemek istiyorum diyorsanız lütfen çekinmeyin verdiğim skype adresini ekleyin skype adresiniz yok ise hikigayafansub@gmail.com'a e-mail atabilirsiniz.

Sizleride aramızda görmekten onur duyarız.

Yorum Bırakın

Hikigaya Fansub Araçları

Hikigaya Sohbet

Hikigaya-Funsub

Son Yorumlar

- Copyright © Hikigaya-Fansub -Tema Edit: EVK- Tasarım: Hikigaya Fansub - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!.. -