Ekip: Unknown



Hikigaya Fansub Yöneticisi Olarak Sizlere Teşekkür Etmek İstiyorum!

Serileri bizden takip edip, çeviri yapan arkadaşlara saygı duyduğunuz için çok teşekkür ederim arkadaşlar.

Bildiğiniz gibi bizler bu işe gönül vermiş insanlarız.
Burada kişilerin çeviri yapmaktaki amaçlarından biride sizlerin izleyebilmeniz, şöyle bir şeyde var her insan anasının karnından çeviri yaparak doğmuyor.
Eğer yanlışlarımız varsa lütfen bizleri affedin.
Bizlere bu yanlışları bildirin ki bizlerde bu yanlışları bir daha yapmamaya çalışalım.

Tekrardan söylemek istiyorum, bizi destekleyen tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum.
Bir ara skype'den görüşme yapmayı planlıyorum isteyen arkadaşları o zaman geldiğinde bilgilendiricem hep birlikte güzel bir sohbet etmemizi istiyorum.
Benim bu fansubu açma amacım tartışmak değil bir aile ortamı kurmaktı, izleyici olsun çevirmen olsun kurucu olsun yaşı 12 olsun 80 olsun fark etmez hepimiz bir aileyiz burada ve ailede kimsenin kırılmasını istemem.

İstediğiniz seriler varsa bildirin bizde çevirmeye çalışalım.

Hikigaya Fansub Ailesi Olarak Bizleri Desteklediğiniz İçin Canı Gönülden Teşekkür Ederiz.


{ 2 Yorum yap... Konuya yapılan yorumlar }

  1. Biz teşekkür ederiz :) Üşenmeden çevirip bize ulaştırıyorsunuz ekibinizin ellerine yüreğine sağlık :) İyiki varsınız :)

    YanıtlaSil

Hikigaya Fansub Araçları

Hikigaya Sohbet

Hikigaya-Funsub

Son Yorumlar

- Copyright © Hikigaya-Fansub -Tema Edit: EVK- Tasarım: Hikigaya Fansub - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!.. -